مجله تخصصی PRO AUDIO MEA آبان ۱۳۹۵

ایران: شرکت های شیدکو و فارس تکنولوژی کیش اخیراً میزبان سمینار آکوستیک و معماری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی بودند. این سمینار توسط ولفگانگ آهنرت، مدیر عامل کمپانی  ADA و یکی از بنیانگذاران  AFMG، صاحب امتیاز نرم افزار شبیه سازی آکوستیکی   EASE، برگزار شد.

امیر مصلح، مدیرعامل فارس گفت: “طی جلساتی که با طراحان معماری داشتیم متوجه شدیم عدم آگاهی آنها از آکوستیک ممکن است مشکلات جدی ایجاد کند همین موضوع باعث شد تا با هماهنگی استاد این سمینار را برگزار کنیم.”

سمینار با مقدمه ای از آقای مصلح شروع شد و پروفسور آهنرت این سمینار را در چهار بخش ارائه کرد. آکوستیک فضاهای بسته، اصول کلی در آکوستیک، آکوستیک ساختمان و شبیه سازی کامپیوتری. این سمینار با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

زهره عواطفی حافظ، مجری برنامه خاطر نشان کرد:”در این سمیناراز پیمانکاران و مشاوران بزرگ و همچنین تعدادی از مدیران عمده بخش دولتی دعوت به عمل آمد.”

مهدی مقدس داراب، مدیرعامل شیدکو گفت:”این اولین بار است که یک شرکت خصوصی چنین سمیناری را در ایران برگزار می کند. امیدواریم مهندسان و طراحانی که در سمینار شرکت کردند، سخنرانی ها را مفید دانسته باشند و بتوانیم در طراحی آکوستیک در ایران سهمی داشته باشیم.”